Jednym z kluczowych aspektów wpływających na wygląd, styl i charakter reklamy wizualnej jest zestawienie
kolorystyczne. Odpowiednio dobrane kolory liter świetlnych, kasetonów lub innej formy podświetlanej reklamy,
w ogromnym stopniu przełożą się na jej skuteczność. Stanie się punktem odniesienia zapadającym w pamięć.
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej pomocy odnośnie doboru kompozycji kolorystycznej tworzonej
reklamy np. Liter Przestrzennych LED. Chętnie doradzimy tak, aby realizacja była atrakcyjna i doskonale
widoczna. W oparciu o doświadczenie oraz szeroki wybór dostępnych na rynku materiałów, mamy możliwość
zaoferowania wielu wariantów kolorystycznych reklamy świetlnej 3D LED (lico, boki, plecy, ornamenty itd.).
Przykładowa paleta kolorów folii samoprzylepnej jednej z profesjonalnych serii
Podstawowa paleta kolorów aluminiowego boku Liter Przestrzennych
oraz innych form Reklamy Wizualnej 3D LED
Kolejnym materiałem o szerokiej gamie kolorystycznej, z którego produkujemy reklamę świetlną jest Plexiglas
barwiona w masie. Zabarwione fabrycznie płyty mają gładką powierzchnię, są bardzo trwałe i wyjątkowo
atrakcyjne. Szczególnie polecamy jako tworzywo na lico podświetlanych liter przestrzennych.
Ponieważ istnieje wiele gatunków oraz producentów folii samoprzylepnej, odpowiedni rodzaj dostosowujemy
względem określonych szczegółów projektu. Konkretną paletę dostępnych kolorów przedstawiamy dopiero
po odpowiednim dopasowaniu serii z optymalnymi właściwościami dla wymagań eksploatacyjnych.
Kolory barwionej płyty PMMA Plexiglas
Sposobem uzyskania poszukiwanego koloru jest też lakierowanie. Metoda lakierowania to sposób aplikacji
koloru, który wykonujemy wyłącznie na materiałach nadających się do przyjęcia lakieru m.in. blacha
aluminiowa, płyta kompozytowa Dibond, spienione PVC. Istnieje możliwość nałożenia na określone
tworzywo dowolnego koloru, znajdującego się w palecie RAL przedstawionej poniżej.
Bardzo atrakcyjnym materiałem o szerokiej gamie kolorystycznej jest płyta kompozytowa DIBOND.
Materiał ten jest zbudowany z dwóch zewnętrznych warstw aluminium, którego środkowym
elementem jest polietylen. Cechą charakterystyczną tego tworzywa jest wysoka odporność na warunki
zewnętrzne oraz ładna, gładka powierzchnia, świetnie nadająca się do oklejania profesjonalną folią
samoprzylepną lub do polakierowania na kolor, który nie występuje w standardowej palecie Dibond'u.
Paleta kolorów tworzywa kompozytowego
Profil tworzonej reklamy świetlnej, takiej jak litery przestrzenne, logo, kasetony czy semafory, najczęściej
formujemy z wysokiej jakości lakierowanej blachy aluminiowej o grubości oscylującej w granicy ~ 1mm.
Profil aluminiowy występuje w standardowych kolorach przedstawionych poniżej.
Paleta kolorów RAL
© LEDWORDS™ | NOWOCZESNE REKLAMY LEDOWE - na zamówienie | 2021 | PRAWA AUTORSKIE
www.ledwords.pl
tags:
Kontakt:
693-447-704
kontakt@ledwords.pl
LEDwords
L I T E R Y Ś W I E T L N E 3D
© LEDWORDS LITERY ŚWIETLNE 3D / 2019 /
SNOPEK MARCIN / PRAWA AUTORSKIE
www.ledwords.pl
tags:
Reklama Świetlna 3D
Litery Przestrzenne
Semafory / Kasetony
Logo / Kształty 3D
Kontakt
693-447-704
kontakt@ledwords.pl
© LEDWORDS LITERY ŚWIETLNE 3D / 2019 / SNOPEK MARCIN / PRAWA AUTORSKIE
www.ledwords.pl
tags:
Reklama Świetlna 3D
Litery Przestrzenne
Semafory / Kasetony
Logo / Kształty 3D
Kontakt
693-447-704
kontakt@ledwords.pl
Reklama wizualna LED zawdzięcza ogromne możliwości kolorystyczne specjalistycznej folii samoprzylepnej. Folie
charakteryzuje niesamowicie obszerna paleta kolorów, trwały, mocny klej oraz możliwość aplikacji na prawie
wszystkich materiałach, z których tworzymy reklamę świetlną 3D, między innymi plexiglas, poliwęglan, aluminium.
Jednym z kluczowych aspektów wpływających na wygląd, styl i charakter reklamy wizualnej jest zestawienie
kolorystyczne. Odpowiednio dobrane kolory liter świetlnych, kasetonów lub innej formy podświetlanej reklamy,
w ogromnym stopniu przełożą się na jej skuteczność. Stanie się punktem odniesienia zapadającym w pamięć.
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej pomocy odnośnie doboru kompozycji kolorystycznej tworzonej
reklamy np. Liter Przestrzennych LED. Chętnie doradzimy tak, aby realizacja była atrakcyjna i doskonale
widoczna. W oparciu o doświadczenie oraz szeroki wybór dostępnych na rynku materiałów, mamy możliwość
zaoferowania wielu wariantów kolorystycznych reklamy świetlnej 3D LED (lico, boki, plecy, ornamenty itd.).
Kontakt
693-447-704
kontakt@ledwords.pl
Jednym z kluczowych aspektów wpływających
na wygląd, styl i charakter reklamy wizualnej
jest zestawienie kolorystyczne. Odpowiednio dobrane
kolory liter świetlnych, kasetonów lub innej formy
podświetlanej reklamy, w ogromnym stopniu przełożą
się na jej skuteczność. Stanie się punktem odniesienia
zapadającym w pamięć. Serdecznie zapraszamy
do skorzystania z naszej pomocy odnośnie doboru
kompozycji kolorystycznej tworzonej reklamy
np. Liter Przestrzennych czy kasetonów LED.
Chętnie doradzimy tak, aby realizacja była atrakcyjna
i doskonale widoczna. W oparciu o doświadczenie
oraz szeroki wybór dostępnych na rynku materiałów,
mamy możliwość zaoferowania wielu wariantów
kolorystycznych reklamy świetlnej 3D LED (lico, boki,
plecy, ornamenty itd.).
Przykładowa paleta kolorów folii samoprzylepnej,
jednej z profesjonalnych serii
Ponieważ istnieje wiele gatunków oraz producentów
folii samoprzylepnej, odpowiedni jej rodzaj
dostosowujemy względem określonych szczegółów
projektu. Konkretną paletę dostępnych kolorów
zaprezentujemy dopiero po wybraniu dopasowanej
serii z optymalnymi właściwościami dla wymagań
eksploatacyjnych.
Kolejnym materiałem o szerokiej gamie kolorystycznej,
z którego produkujemy reklamę świetlną, jest Plexiglas
PMMA barwiona w masie. Zabarwione fabrycznie płyty
mają gładką powierzchnię, są bardzo trwałe
i wyjątkowo atrakcyjne. Szczególnie polecamy
jako tworzywo na lico podświetlanych
liter przestrzennych.
Kolory barwionej płyty PMMA Plexiglas
Sposobem uzyskania poszukiwanego koloru jest też
lakierowanie. Metoda lakierowania to sposób aplikacji
koloru, który wykonujemy wyłącznie na materiałach,
nadających się do przyjęcia lakieru m.in. blacha
aluminiowa, płyta kompozytowa Dibond, spienione PVC.
Istnieje możliwość nadania na określone tworzywo
dowolnego koloru, znajdującego się w palecie RAL
przedstawionej poniżej.
Paleta kolorów RAL
Profil tworzonej reklamy świetlnej, takiej jak litery
przestrzenne, logo, kasetony czy semafory, najczęściej
formujemy z wysokiej jakości lakierowanej blachy
aluminiowej o grubości oscylującej w granicy ~ 1mm.
Profil aluminiowy występuje w standardowych kolorach
przedstawionych poniżej.
Podstawowa paleta kolorów aluminiowego boku
Bardzo atrakcyjnym materiałem, o szerokiej gamie
podstawowych kolorów, jest płyta kompozytowa
Dibond. Budowa tego materiału składa się z dwóch
zewnętrznych warstw aluminium, którego środkowy
element stanowi polietylen. Cechy charakterystyczne
tego tworzywa to wysoka odporność na warunki
zewnętrzne oraz ładna, gładka powierzchnia, świetnie
nadająca się do oklejania profesjonalną folią
samoprzylepną lub do polakierowania na kolor,
który nie występuje w standardowej palecie Dibond'u.
Paleta kolorów tworzywa kompozytowego
© LEDWORDS™ | PRODUCENT REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ LED | 2021 | PRAWA AUTORSKIE
www.ledwords.pl
tags:
Kontakt
693-447-704
kontakt@ledwords.pl
Wyróżniamy trzy podstawowe gatunki folii samoprzylepnej:
Monomeryczne - przeznaczone głównie na płaskie powierzchnie. Ich trwałość oscyluje w granicach 5lat. Są to
folie ekonomiczne (budżetowe), dedykowane dla niewymagających warunków eksploatacyjnych. W warunkach
zewnętrznych, po przewidzianym okresie trwałości, mogą zacząć płowieć i stopniowo się odklejać.
Polimerowe - są to folie znacznie lepsze od monomerycznych z przeznaczeniem do długookresowej ekspozycji.
Mogą być stosowane w znacznie bardziej niesprzyjającym środowisku eksploatacyjnym, ponieważ mają
wytrzymalszy klej i lepiej tolerują promieniowanie UV (zwłaszcza przy ekspozycji od strony południowej).
Wylewane - najbardziej zaawansowane technologicznie folie, zarówno pod kątem wytrzymałościowym,
jak i aplikowania na nierównych płaszczyznach, a także trwałości zwykle znacznie przekraczającej standard
zakładany przez producenta. Jest to folia nazywana potocznie "samochodówką", ponieważ jest szczególnie
dedykowana do oklejania aut. Nie posiada efektu pamięci, który odpowiada za wracanie folii do pierwotnego
kształtu po oklejeniu obłego elementu. Jest to jeden z najdroższych i najlepszych gatunków folii.
Warto też wspomnieć o istnieniu folii translucentnej, specjalnie dedykowanej do podświetleń. Jest to folia
przystosowana technologicznie do optymalnego przepuszczania światła emitowanego od wewnętrznej strony
podświetlanej reklamy. Kolor folii po podświetleniu jest żywy, nasycony i pięknie się prezentuje.
Reklama wizualna LED zawdzięcza ogromne możliwości kolorystyczne specjalistycznej folii samoprzylepnej.
Folie charakteryzuje niesamowicie obszerna paleta kolorów, trwały, mocny klej oraz możliwość aplikacji
na prawie wszystkich materiałach, z których tworzymy reklamę świetlną 3D, między innymi plexiglas,
poliwęglan, Dibond, PVC, aluminium.
Wyróżniamy trzy podstawowe gatunki folii samoprzylepnej:
Monomeryczne - przeznaczone głównie na płaskie powierzchnie. Ich trwałość oscyluje w granicach 5lat. Są to
folie ekonomiczne (budżetowe), dedykowane dla niewymagających warunków eksploatacyjnych. W warunkach
zewnętrznych, po przewidzianym okresie trwałości, mogą zacząć płowieć i stopniowo się odklejać.
Polimerowe - są to folie znacznie lepsze od monomerycznych z przeznaczeniem do długookresowej ekspozycji.
Mogą być stosowane w znacznie bardziej niesprzyjającym środowisku eksploatacyjnym, ponieważ mają
wytrzymalszy klej i lepiej tolerują promieniowanie UV (zwłaszcza przy ekspozycji od strony południowej).
Wylewane - najbardziej zaawansowane technologicznie folie, zarówno pod kątem wytrzymałościowym,
jak i aplikowania na nierównych płaszczyznach, a także trwałości zwykle znacznie przekraczającej standard
zakładany przez producenta. Jest to folia nazywana potocznie "samochodówką", ponieważ jest szczególnie
dedykowana do oklejania aut. Nie posiada efektu pamięci, który odpowiada za wracanie folii do pierwotnego
kształtu po oklejeniu obłego elementu. Jest to jeden z najdroższych i najlepszych gatunków folii.
Warto też wspomnieć o istnieniu folii translucentnej, specjalnie dedykowanej do podświetleń. Jest to folia
przystosowana technologicznie do optymalnego przepuszczania światła emitowanego od wewnętrznej strony
podświetlanej reklamy. Kolor folii po podświetleniu jest żywy, nasycony i pięknie się prezentuje:
Reklama wizualna LED zawdzięcza ogromne możliwości
kolorystyczne specjalistycznej folii samoprzylepnej.
Folie charakteryzuje niesamowicie obszerna paleta
kolorów, trwały, mocny klej oraz możliwość aplikacji
na prawie wszystkich materiałach, z których tworzymy
reklamę świetlną 3D, między innymi plexiglas,
poliwęglan, Dibond, aluminium.
Wyróżniamy trzy podstawowe gatunki folii:
Monomeryczne - przeznaczone głównie na płaskie
powierzchnie, o trwałości oscylującej w granicach 5lat.
Są to folie ekonomiczne (budżetowe), dedykowane
dla niewymagających warunków eksploatacyjnych.
W warunkach zewnętrznych, po przewidzianym
okresie trwałości, mogą zacząć płowieć
i stopniowo się odklejać.
Polimerowe - są to folie znacznie lepsze
od monomerycznych, z przeznaczeniem
do długookresowej ekspozycji. Mogą być stosowane
w znacznie bardziej niesprzyjającym środowisku
eksploatacyjnym, ponieważ mają wytrzymalszy klej
i lepiej tolerują promieniowanie UV ( zwłaszcza
przy ekspozycji od strony południowej).
Wylewane - najbardziej zaawansowane technologicznie
folie, zarówno pod kątem wytrzymałościowym,
jak i aplikowania na nierównych płaszczyznach,
a także trwałości, zwykle znacznie przekraczającej
standard zakładany przez producenta. Jest to folia
nazywana potocznie "samochodówką", ponieważ
jest szczególnie dedykowana do oklejania aut.
Nie posiada efektu pamięci, który odpowiada
za wracanie folii do pierwotnego kształtu,
po oklejeniu obłego elementu. Jest to jeden
z najdroższych i najlepszych gatunków folii.
Warto też wspomnieć o istnieniu folii translucentnej,
specjalnie dedykowanej do podświetleń. Jest to folia
przystosowana technologicznie do optymalnego
przepuszczania światła emitowanego od wewnętrznej
strony podświetlanej reklamy. Kolor folii
po podświetleniu jest żywy, nasycony
i pięknie się prezentuje.
Litera wycięta z płyty kompozytowej - Dibond